*DENIED*Crillz destro lock
## KARAKTÄRS-INFO
Karaktärnamn:Crillz
Klass:Warlock
Talentspec:3/13/55
Profil (
http://armory.wow-europe.com):
(är PvP specc atm, båda, men skall specca destro PvE ist för destro PvP)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... d&n=CrillzVilka guilder har du varit med i, och varför lämnade du dom?
Caedes: guilden disbandade pga att leadern inte vill sköta hela guilden själv och han joinade blacklight (min dator var krashad när det hände men det är det jag har hört)
## RAID INFO
Hur mycket kommer du kunna spela med oss, och vilka dagar?
Kan spela 7/7 dagar i veckan, kan passa alla raid tider om det inte händer nåt sällsynt irl.
Vad är dina meriter inom wow? 1900 rating i 70, nästan full exp innan Sunwell i 70.
WotLK: naxx 10/25, malygos 10, os10/25 2+drakar (aldrig testat 3+ pga av guild som inte hade folk för det) voa 10/25, ulduar 10 8 bossar (inte klarat alla men kan tacts)
Vad kan du tillföra oss, och vad kommer vi att vinna på dig som medlem?
Jag har alltid riktigt bra dps och stannar alltid kvar även om vi whipar tills raiden disbandar och så kan jag 24/7 och tycker att lock är väldigt kul även i PvE och PvP så man kan väl säga att jag inte spelar mindre än normalt.
Jag anser att ni skall ta med mig eftersom jag har spelat 7 klasser i max level men för tillfället har jag bara 1 80 och kan i stort sätt alla klasser "utantill"
Vad anser du är din klass styrkor och svagheter under raids?
Jag har som styrka att jag är väldigt lättlärd och gör sällan misstag 2 gånger. Kan nog inte komma på någon svaghet men det skulle nog vara att jag är dålig förlorare (mest i PvP) annars är jag en bra raidmember som alltid är intresserad av raids.
Vad är ditt mål inom WoW?
Att ta ned "endgame" bossen i varje ny instans och att kunna raidleada varje instance som finns i spelet och att få bra rating i PvP med udda setup.
Lista vad du har för addons. Gärna en bild på ditt ui också.
Jag har DBM, Recount, Omen, Gatherer, map coords. (är inte så jätte intresserad av x-pearl och bartender och sådana addons för att jag föredrar att spela med blizzards UI)
Vad använder du för keybindings?
wow, Q F E V X G Z T SHIFT1 (upp till shift6) CRTL-E, det är nog dem, har säkert fler
## PERSONLIG INFO
Namn: Christian Sundebäck
Ålder: 16
Skriv lite om dig själv:
Jag går ut grundskolan imorgon och har 180 poäng i skolan och skall börja plugga antingen teknik eller så blir det fordons programmet.
Reser bort varje sommar i 1-2 veckor och bor hos morsan och farsan varannan vecka och har 1 (stort hus med pool etc, 400+ kvadrat) en lägenhet och bostadsrätt på 100+ kvadratmeter.
Vi har 4 bilar, BMW X6, Renault (nått), Honda (nått)

Har 2 bröder som också spelar wow och vi har spelat ihop i 3 år snart.
## ÖVRIG INFO
Något speciellt som kan påverka din speltid? Jag kan spela hela tiden varje vecka (men jag vill ju inte spela FÖÖR mycket)
Delar du kontot med någon? Nope.
Har du en stabil internetanslutning? adå, både kabel och trådlöst.
Vad har du för dator? (Processor, RAM, Grafikkort?) Det har jag inte så mycket kunskap av men har 2024 ram vet jag iaf och skall köpa ny dator när moppen blir såld med 3+gig ram som klarar av dem bästa inställningarna.
Varför ansöker du till oss? Jag fick ett erbjudande ingame och vill ha en aktiv raiding guild och ni verkade som om ni hade bra progress och bra humor och stämning i guilden.
Vad förväntar du dig av oss?
Jag förväntar mig att vi skall kunna ta ner många bossar i ulduar per vecka och progressa i nästa instance också och att kunna skaffa lite mer udda achievements som jag inte har och kanske några coola rare titles

Jag förväntar mig att få fler ingame kompisar och kunna få mer kunskap om WoW. Hoppas ni gillar applyen.